Dagje Chiang Mai

26 november 2022 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen ontbijt bij de buren gehaald was heerlijk,dit restaurant serveert allen ontbijt en lunch dan gaan ze dicht. We gaan vandaag na het 3D art galerie.Het ligt een zeven km van ons hotel dus op de fiets we gaan eerst door kleine smalle straatjes maar uiteindelijk komen we toch weer op de drukke straten maar ja wil je wat zien dan hoort dit erbij. We komen binnen maar als we verder willen moeten de schoenen uit, we kunnen nu een kaartje kopen nou voor het eerst komen we met korting binnen we zijn officieel senioren hier( 60 jaar). Het is weer prachtig allemaal verschillende thema's we kunnen er geen overslaan zo mooi zijn ze. We maken weer verrassende foto's aan het eind hebben ze nog een prachtig lego dorp. Als we weer naar buiten gaan is het inmiddels op het heetst van de dag. De terug weg gelukkig gefietst op de schaduw kant,als we dan in het oude gedeelte van de stad zijn is het tijd voor een ijskoffie.We kunnen nog een klein stukje voetbal zien er hangen hier een paar grote tv's.Terug bij ons hotel  nog maar even een broodje eten en even afkoelen. Vanavond een biertje drinken een paar potjes kaarten en lekker eten en nog een stads wandeling gemaakt weer een prachtige dag,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Keimpe en Berdien:
    26 november 2022
    Wat een bijzondere ervaring. Leveren mooie plaatjes op. Kijk al weer uit naar morgen.
    Voor ouden van dagen hebben jullie best veel energie.
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    27 november 2022