Dag Chiang Rai

6 december 2022 - Chiang Rai, Thailand

Het ontbijt was vanmorgen iets simpeler, weekend is over dus minder klanten dus minder keuze, maar toch wel nasi met ei en vlees. Dan op de fiets naar Pong Phrabat hot springs, hier komt warm/ heet water uit de grond en kun je in baden. De eerste stap als het water uit de fontein komt kun je er eieren in koken, dan koelt het langzaam af en gaat het in de baden. Bij aankomst is er nog geen ruimte vrij dus gaan we eerst voor een massage, heel gezellig tussen allemaal Thaise vrouwen ze  kwebbelen wat af. Na de massage is er een ruimte vrij en huren we een Japanse onsen af, een ruimte met in de vloer een badkuip, hierin laat je heet  water uit de fontein inlopen en dan kun  je hier 20 min in zitten. Een hele ervaring, je huurt de onsen af voor 2 euro, huurt twee handdoeken voor 50 ct per stuk, je krijgt zeep en shampoo mee. We nemen nog een tijdje rust drinken wat en gaan dan terug. Onderweg nog bij een tempel gestopt en mooie foto's gemaakt. Halverwege maar even wat gegeten nog een annanas gekocht. Vanmiddag heerlijk relaxed bij het zwembad gezeten. En vanavond in een restaurant vlak bij het hotel Pad_thai gegeten zie foto's.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

​​

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    6 december 2022
    Wat wer in mooie dei mei ferskate dingen, badderje en fan alles te sjen. Binne jim wol faker yn decimber op reis west? Groetnis