Phuket

12 februari 2024 - Phuket, Thailand

Na het ontbijt vandaag eens iets anders het goedkoopste warenhuis van Phuket bezoeken, Super Cheap, hier moeten we natuurlijk even kijken. Bij de brommer stalling zetten we onze fietsen neer ook de enigste fietsen. Dan de winkel in eerst de tas afgeven je krijgt van hun een doorzichtige tas hier kan de portefeuille in en de telefoons. Dan stap je een grote hal binnen wat een giga winkel een gangpad vol met noodles dan wel vijf vol met plastic artikelen emmers,  vegers, bakjes, kopjes, borstels etc. Van verse vis tot gebaķen en gerookte vis maar ook aquariumvissen.  Het snoep en koek is ook weer vijf gangpaden vol. Er is geen nee te koop, wij kopen natuurlijk ook wat, we kunnen op de fiets niet veel meenemen goede reden om niet veel te kopen. Als we het winkelterrein verlaten het is één richting verkeer moeten we een scherpe bocht maken en gelijk omhoog fietsen, er zijn veel mensen daar die ons eigelijk een beetje gek vinden, we moeten ons best wel even zetten om boven te komen. Dan zie je ook het respect op de gezichten dat we dat maar even doen. We hoeven niet ver dus bij het hotel doen we een broodje en een koffie. Deze middag toch nog een tochtje gemaakt over het terrein van de universiteit, daarna is het dan heerlijk om een duik in het zwembad te maken. Vanavond heerlijk gegeten wel aan een hele drukke weg maar dan komt er ook van alles langs . En hier natuurlijk ook een potje gekaart.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Hein en Joukje:
    12 februari 2024
    Net te liuwen wat se dér allegearre op in brommer bine 🤭🫣
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    12 februari 2024
    Van gent en loos van eertijds

Jouw reactie