Van Krabi naar Tambon Phela.

13 januari 2024 - Tambon Phela, Thailand

Vroeg uit de veren een tocht van 30 km voor de boeg, eerst nog een ontbijt doen en half negen zitten we op de fiets. De tomtom brengt ons de stad uit via kleine weggetjes. Dan moeten we langs de snelweg fietsen, op meerdere plekken zijn ze met de weg bezig. We gaan om de tien km even van de weg af en drinken wat  het is nog telkens 40 graden dus erg warm. Onderweg zien we een Chinese tempel dus even een extra stop dit complex gaan we even nader bezien. De weg vervolgend zijn we bij 30 km bij de Hot spring . Eerst vragen of er plek is dit lukt de kamer bekijken en ook goed gekeurd, dan kunnen we gebruik maken van alle faciliteiten. Het water uit de bron is 40 en een halve graad wij zijn al zo warm maar wel alles proberen. In dit park zijn veel grote vlinders ze zijn zwart met groen, blauw, en geel  we kunnen ze niet voor de lens krijgen ze zitten en dan vliegen ze weer erg jammer. We hebben wel wat foto's van het park. Het resort is wat ver van de restaurants  dus eten we hier heerlijk genoten van groente in oestersaus .

Groetjes en liefs Ale en

1. Hein en Joukje:
    13 januari 2024
    Wat binne die Chinese tempels altyd prachtich! Wát in kleurenpracht. Moaie foto’s hear!
    Sa te sjen ist rêstich yn de swimbaden🤭heerlyk genietsje!

Leafs fan ús beide
  2. Joop en Tea:
    13 januari 2024
    Jullie fietstocht door het onbekende, is fascinerend.
    Mooie verhalen en foto,’ s. We volgen jullie avonturen met grote interesse.
  3. Sietse en Baukje:
    13 januari 2024
    Wat bijzondere figuren.. en wat kleurrijk allemaal, geweldig in wat voor een andere wereld zitten jullie, mooi hoor, maar wel warm. mooi om zo mee te reizen. liefs.
  4. Rigt:
    14 januari 2024
    Wat moaie foto's! Sa kleurryk. Op de fyts sjogge jim hiel wat. Genietsje mar goed.