Van Kollumerzwaag naar Phuket

5 januari 2024 - Phuket, Thailand

Donderdagmiddag 4 januari heeft Hettie ons in Buitenpost op de trein gezet, een keer overstappen in Groningen en dan om 18.00 op Schiphol. Met Etihad airways om 21.00 op  naar Abu Dhabi en vandaar door naar Phuket. De bestelde taxi die ons op zou halen van het vliegveld lijkt onvinbaar dus regelen we zelf wel eentje. Om 20.30 plaatselijke tijd zijn we in het hotel, na een reis van 23 uur.  Allereerst nog een hapje eten. We gaan gelijk om de hoek, daar is het druk dus zal het eten wel goed zijn. Tot onze verbazing krijgen we maar een kleine portie. Dan bij de tafel aangekomen staat deze helemaal vol met groentes fruit gedroogde vis gekookte eieren etcetera. Heerlijk, en bij het afrekenen werd alleen gevraagd hoeveel eieren we hadden gegeten, die moesten we extra betalen. Dan de weg oversteken daar is een kleine supermarkt hier nog wat drinken en een biertje ingeslagen. Na een heerlijke douche genieten van ons versnapering en dan straks slapen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Japke:
    5 januari 2024
    Hey Ale en Jelkje, een hiele fijne fekansje tawinske, lekker geniete.
  2. Barbera:
    5 januari 2024
    Geniet van jullie vakantie!
  3. Jelkje Kloosterman Pilot:
    5 januari 2024
    Dat liket goed, goede tiid der en wy reizgje mei. Doeg
  4. Doutie Machiela-Koopmans:
    5 januari 2024
    een hele moaie fakansje tawinske..Hans en Doutie
  5. Binnie😃:
    5 januari 2024
    Een hiele noflike fakantsje tawinske en wer leuk dot we wer meigeniete kinne
  6. Wietske:
    5 januari 2024
    Prachtig mooi, veel plezier samen. Het eten ziet er goed uit!
  7. Rigt:
    5 januari 2024
    Hoi Ale en Jelkje, wat fijn dat jimme in goeie reus hân ha. En dan noch lekker ite ek noch. In hiele fijne reis noch en bedankt foar dit moaie ferhaal.
    Groet fan Melle en Rigt.
  8. Jan Wagenaar:
    Veel plezier daar Ale en Jellje
  9. Janke Bosgra:
    5 januari 2024
    Prachtig. Veel plezier op jullie reis, ben benieuwd naar de verhalen.
  10. Hein en Joukje:
    6 januari 2024
    Fijn dat Jim goed teplak binne nei san lange reis! En 31 gr sjoch ik, dat moat ek even wenne🤣🤣💪🏻
    Jim in hile moaie fekânsje, dan ha wy dat ek😍
    Wy genietsje mei en wy genietsje op jim daalders plakje dus dûbel op😍

Leafs fan ús beiden.
  11. Jelle en Gea:
    6 januari 2024
    Mar in prutte wille der yn it moaie lân!
  12. Sietse en Baukje:
    6 januari 2024
    Ale en Jelkje, jullie een heel fijne vakantie, wat mooi dat we het zo meebeleven, de temperatuur daar... heerlijk.. veel plezier.....liefs van ons.