Koh Jum

16 januari 2024 - Koh Jum, Thailand

Na een wat onrustige nacht, (gisteren is ons mooie stekje door de makelaar op funda gezet) is voor ons onbewust toch spannend. Vroeg aan het ontbijt met weer een pakketje eten aan de waslijn van onze gastvrouw. We zijn eerst even naar de zee gefietst genieten van het uitzicht. Het is geen groot eiland dus alle zijstraten in gefietst je komt dan ook weer mooie dingen tegen. Een zijstraat die ook naar zee voert maar overgaat in een klein zanderigpaadje wat ook nog omhoog gaat waar de pakket bezorger ook niet verder kan staat het bier op straat. In een zijstraat gaat het asfalt  niet verder daar is het eindpunt de school, de weg gaat hier ook wel verder maar is weer een zandpad. Ook komen bij een vissersdorp hier is het nu laag water dus alle boten liggen op het droge.Wel wordt er veel onderhoud gepleegd. Dan hebben we toch al met al 12 km gefietst en gaan we om koffie. Het uitzicht hadden we dit keer op zee. Dan gaan we nog bij de winkel aan en naar ons huisje, vanmiddag  de telefoon bij de hand toch nieuwsgierig hoe druk de site bezocht wordt, We hebben ook nog een spelletje kaart gespeeld, vanavond uit eten naar mr Lee een heerlijke Red

1. Durk en Geeske:
    16 januari 2024
    Prachtig hoor jullie verslag, foto's, belevenissen, geniet ervan.
  2. Eddy en Alie Prins:
    18 januari 2024
    Efkes op Funda sjoen. Succes mei de ferkeap.