van Utterdadit naar Chiang mai

4 februari 2015 - Chiang Mai, Thailand

Gisteravond waren beide accu's leeg, die van de tablet en die van ons.
Om half vijf eruit eerst douchen en een snelle ontbijt en dan naar het station fietsen, vanaf half zes konden we kaartjes kopen en de trein reed vanaf twintig over zes.
Richting Chang mai hier kwamen we aan om vijf over een, de fiets weer ophalen van de cargo en de stad in fietsen en een plekje zoeken voor vannacht. We hebben een adres gevonden deze was helaas maar voor een nacht toch maar gedaan en ons gesetteld.Na het douchen een plattegrond mee en de stad in ,wat gedronken en gegeten en wandelend door de stad zoeken naar een onderkomen voor de volgende dagen ook gevonden ,toen hebben we ons getrakteerd op een massage en op een biertje .Savonds naar de nachtmarkt gewandeld er is geen nee te koop wat een tentjes en wat een mensen maar wel gezellig zitten we op een terrasje komen we mede treinreizigers tegen (wat een toeval) deze jeugd kwam uit de Filipijnen mekaar een fijne vakantie toegewenst en onze stroop tocht voort gezet voor de kleinkinderen wat souvenirs gekocht mag niet te groot zijn moeten mee in de fietstas .Terug wandelend nog wat fotos gemaakt van de flowerfestival en dan willen de mensen graag met je op de foto (je voelt je een reus) om tien uur terug bij ons hotel nog een biertje gedronken en lekker naar bed was een lange dag.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Douwe en Renie:
    4 februari 2015
    Wij genieten lekker mee van al jullie avonturen buurtjes! Geniet er nog maar lekker van!
  2. Klaas en Beitske:
    4 februari 2015
    We genieten van jullie verhalen en foto's. Wat een belevenissen. Goed avontuur verder en geniet er van!!
    Hier alles oke.
    Hart. groet,