van Ban Tha Tong naar Utteradit

2 februari 2015 - Tambon Tha Sao, Thailand

Is maar een klein stukje dus we hoeven er vanmorgen niet vroeg uit, toch half zes wakker.
De toch is ligt heuvelachachtig langs de hoofdweg en na 30km komen we al aan in Utteradit.
Dmv de GPS fietsen we in deze grote stad in een keer naar het hotel.
Staan we er voor kunnen we het nog niet localiseren, als ze er alleen in het Aziatisch hotel op zetten komen er bijna geen Europeanen.
Utteradit is een vrij grote plaats met een universiteit, de schoolgebouwen nemen meerdere hectares in beslag maar wat opvalt dat de jeugd super fatsoenlijk is.
Heel veel jeugd en eigenlijk hoor je ze niet.
Morgen weer vroeg. We gaan met de trein naar Chiang Mai de wekker staat op half vijf dan komen we om 1 uur smiddags aan.
Dit hotel waar we nu overnachten heeft geen plaats voor de fietsen dus die staan bij ons op de kamer.
Groetjes en liefs Ale&Jelkje

1. Gooi en Japke:
    2 februari 2015
    Ha ut ien de gaten jimme geniete volop,now ha faonemaoun even op fiets nei kollum west mar de grauwe hagelstjinnen flegen mie om e kop,dus wot dat angiet ,der mar mooi even bliuwe wol jimme nog en hiel mooie veilige reis tawinskje en wie geniet van jimme beleefenissen.

groetjes Gooi en Japke
  2. Jogchem:
    2 februari 2015
    Hey Ale, mast se dêr ek nog leske kabels bundelje jaen!!!