Van Udon Thani naar Nong Khai

25 januari 2015 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Vanmorgen om half acht vertrokken eerst even wennen met volledige bepakking ,onze route voor vandaag ging eerst helemaal door de stad UdonThani dan toch bij de grote weg fietsen het was zondag de drukte viel mee gisteren een Canadees ontmoet die hier met zijn racefiets trainde vanmorgen reed hij ons voorbij vond het fijn om ons weer te ontmoeten .we hebben om de tien km even gestopt om wat water te drinken en na 61 km waren we in Nong Khai nu een plekje zoeken we ontmoeten nog een fietser die wees ons een plekje was dichtbij er was allen geen tweepersoons kamer meer maar een eindje verderop vonden we een hotel .Dan lekker douchen nu een plekje zoeken voor een hapje eten ook zo gevonden we hadden wel zin in iets. Dan nog een massage en we waren er weer helemaal . dan een terras op zoeken en een biertje bestellen dan heb je zo maar contact en voor je het weet is het avond weer zoeken om een restaurant we hebben heerlijk gegeten en dan zoeken we straks ons hotel op en vroeg onder zeil gr

1. H pilot:
    25 januari 2015
    groetjes en veel lliefs beppe hettie
  2. Sietse en Baukje:
    25 januari 2015
    Fijn jullie zo te volgen mooie omgeving zo te zien, groetjes S.en B.
  3. Henny:
    25 januari 2015
    Het is weer als vanouds zie ik wel, fijn dat jullie zo genieten.
    Leafs fan us. Jogchem stjit no op de lange lotten ien Oostenryk, ek genietsjen.
  4. Keimpe en Berdien:
    25 januari 2015
    Zo'n massage lijkt me heerlijk na een dag trappen in die hitte. Het was toch geen Thaise of verschilt die niet veel van de Indiase? Lekker eten en vooral volop genieten.
  5. Japke:
    25 januari 2015
    Wat fijn dat jullie zo genieten, en ik geniet van jullie verhalen.
  6. Douwe en Renie:
    25 januari 2015
    WIJ ZIJN NIET JALOERS HOOR! Nou,een beetje dan...Geniet van die geweldige cultuur en lieve mensen!