van Thoen naar Thung Saliam

11 februari 2015 - Tambon Klang Dong, Thailand

Vanmorgen vroeg uit bed na het ontbijt de tassen weer op de fiets en gaan ,de eerste km was vlak en toen begon het tot 10 km alleen maar klimmen dan weet je weer dat je hart klopt ,dan denk je dat je het hebt gehad maar nee onderweg nog verschillende klimmetjes .Maar dan zijn er ook weer afdalingen dat is mooi meegenomen de route was niet heel bijzonder onderweg was er veel houtbewerking en prachtige houten huizen onder weg kwamen we een kudde everzwijnen tegen een ijsvogel en ging er een slang over de weg waar Ale over heen reed we waren zo geschrokken dat we niet achterom keken of hij nog leefde .Als we bij 58 km een mooi resort voorbij komen hebben we besloten om hier te overnachten we slapen vannacht in een bamboehut .Als we hebben gedoucht eerst om wat eten in het dorp vinden we een plekje waar ze noodelsoep voor ons maken ,het is wel gezellig onder weg mensen hebben het over je we horen telkens falang (betekend buitenlander) en als er dan een Engels kan worden er allemaal vragen gesteld hoe oud of we zijn waar we weg komen waar we heen gaan en dan zijn ze heel verbaasd als je dat allemaal op de fiets doet .We hebben vandaag net de duizend km niet gehaald dat wordt dus morgen.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje