Sukhunthai

14 februari 2015 - Tambon Thani, Thailand

Vanmorgen dus niet vroeg op, uitgeslapen, ontbijt en daarna verhuizen, we zitten nu in Pai Sukhumthai resort met een zwembad en een eigen zitje buiten.
Heerlijk even lezen zwemmen en even de stad in.
Vanmiddag naar de kapper geweest, stapte de eerste beste kapper binnen, zat vol dames te kwebbelen en was ineens stil, ik vroeg of ze mij konden knippen, no no go tot Barber.
Volgende kapper zat iemand met een handdoek om het hoofd, weer de vraag can you cut my hair en antwoord no no go tot Barber.
Derde kapper heeft mij heel netjes geknipt voor 70 bath is 2.20 euro.
Vandaag is het Valentijn dat kun je hier op de straten zien dus gelijk voor Jelkje maar een bloemetje gekocht.Ben vanmiddag verrast met een valentijn bloemetje (lief) is wel lekker een dagje luieren kunnen de spieren even rust nemen en kan ik mijn boek lezen morgen gaan we naar het tempelcomplex natuurlijk op de fiets☺
Vanavond bij een restaurant gegeten, toen we eenmaal zaten zeiden we deze is wel heel goedkoop, net iets meer dan een euro voor een menu, maar toen we het kregen opgediend zeiden we het wordt dus tweemaal eten vanavond, er lag ook maar voor 1 euro op de pan.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sietse en Baukje:
    14 februari 2015
    Twee keer moeten eten. Dat heb je wel meer in dure restaurants, dan krijg je meestal niet het meeste.
    met groetjes Sietse en Baukje