Sukhomthai

15 februari 2015 - Tambon Thani, Thailand

Vanmorgen na ons ontbijt vertrokken naar de oude stad ook weer een toeristenoord van over de hele wereld komen de mensen hier na toe de intree is 100 Bath dit is €2.50 .Je kunt een fiets huren en dan mag je over het hele terrein fietsend de ruïnes bezichtigen wij kunnen met onze fietsen zo door de poort .We hebben onze friesevlag aan de tas hangen en vandaag werd hij herkend door Limburgers dan maak je een praatje zij gaan van Bangkok naar Shang mai en onderweg bekijken ze vele toeristische plaatsen.Als wij vertellen dat we fietsend door het land trekken vallen de mondjes open ,ze willen met je op de foto net of ben je een van de attracties ,ook waren er Chinezen die met ons op de foto wilden dan maar even met hun op de foto .Als we de klok hebben geluid is het weer tijd om terug te gaan .Na een bakje koffie gaan we naar het zwembad ,en dan is het al weer tijd om wat te eten .
Echt Thailand, bij het restaurant gaan we zitten het duurt enige tijd dan komt de ober do you wanne drink or eat? We Like tot eat! Solly no food today!
Dan maar naar het volgende restaurant, hier zijn voldoende.
Toch nog lekker gegeten,
Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Keimpe en Berdien:
    15 februari 2015
    Dat's gâns meer fisk as bij jimme yn de fyver, en dan moatte wij ek nog betelje!. Dat syik fleis laket us ek wol aon. Folle nocht en wille fjirder.
  2. Keimpe en Berdien:
    15 februari 2015