van si Chiang mai naar Sangkhom

27 januari 2015 - Tambon Pha Tang, Thailand

Vanmorgen vroeg om half acht klaar voor de reis ,de eigenaar vroeg of we nog wilden poseren voor zijn fasebook natuurlijk twee foto's genomen en toen vertrokken we waren het stadje zo uit . Nu begon voor ons een tocht met meerdere klimmen dus de kuiten kregen er al van langs .Maar ook met hele mooie uitzichten de Mekong ligt telkens tussen de bomen en dan weer in het zicht .Langs de kant van de weg veel annanas planten en rubberplantages we hebben om de tien km weer een stop gehad dan ga je nog wel eens met vreemde mannen op de foto na 60km zijn we weer in ons volgende dorp we hebben een resort aan de Mekong uitgezocht met uitzicht over de Mekong vandaag weer heerlijk gegeten .

27 januari 2015
    Eten ziet er heerlijk uit. Ben benieuwd of de GPS jullie over mooie paadjes/weggetjes leidt, mooi resort.
    Leafs ut feanwalden.
  2. Ida Morssinkhof:
    27 januari 2015
    Nou als ik jullie zie, korte broeken, blote jurkjes, lekker eten en al het moois om jullie heen, dan moet het gewoon genieten zijn met vooral nog een zee van tijd voor jullie.