Van Seremban naar Dengkil

24 januari 2017 - Dengkil, Maleisië

De voorspellingen was regen, we hebben 46 km in de regen gefietst, soms met weinig zicht zoveel kwam naar beneden. Maar het had ook wel iets het is niet koud. Onderweg twee keer een grote dode slang op de weg gezien, de grootste was wel 2,5 mtr.
We hebben de tassen allemaal waterdicht dus de spullen blijven droog.
Na 20 km koffie gedronken, een Maleisier heeft ons even geholpen met bestellen, de eigenaar kon geen Engels, toen we weg gingen en wilden betalen bleek hij ook al voor ons te hebben betaald.
Aangekomen bij het hotel kon de fiets weer op de kamer, maar wel op de eerste verdieping zonder lift.
Daarna douchen, kleren wassen en bij de wasserij in de droger.
Ondertussen eten bij de moslims, heerlijk gegeten, toen we daar later op de middag wat drinken kochten en een spelletje kaart gingen spelen gaf hij aan dat dat niet halal was, mocht dus niet.
Biertje in de supermarkt gekocht en op de kamer zitten kaarten.
Het is nu half negen en het regent nog steeds.
Morgen gaan we weer verder.