Van Rayong naar Sattahip

24 februari 2016 - Tambon Sattahip, Thailand

Vanmorgen een omvangrijk ontbijt je kon kiezen uit Thais eten brood met jam en eieren met worstjes en yoghurt en muslie en dan was er ook nog veel fruit. We hebben er van genoten, dan terug naar de kamer de spullen in pakken en de sleutel inleveren en daar gaan we. Het is vandaag een benauwde dag, eigenlijk gewoon 38 graden, daar zijn we dan een beetje aan gewend, maar het is vanmorgen bewolkt, drukkend. .We kunnen nog een klein stukje langs de zee fietsen, de vissers hebben het al weer druk ook de visverkoop loopt al weer. Dan komen we bij de grote olieraffinaderij en dan scheiden we van de zee en fietsen wel vijftien km door dit gebied allemaal industrie. Als we dertig km hebben gefietst is er tijd voor een ijskoffie de weg vervolgend komen we door dorpen waar veel nieuwbouwwijken zijn. De laatste tien km moeten bij de grote weg langs fietsen aan de ene kant is een militair vliegveld en de andere kant veel winkels en huizen .Als we vijftig km in de benen hebben zijn we op plaats van bestemming het villa garden resort hebben we op de heen weg ook geslapen was een leuk huisje .Eerst onze kleding maar even gewassen zat na drie dagen toch een geurtje aan. Dan na de was en een douche eerst iets eten we hoeven niet ver en dat viel er wel in.
Vanavond op de markt gegeten, staan wel 50 stalletjes met verschillende soorten eten om direct op te eten maar ook om mee te nemen.We eten op de markt wat op maar nemen ook nog wat mee .
Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Evert en Hilly:
    24 februari 2016
    Pracht verhaal en foto's, nog mar even genietsje!!

Groetnis, Hilly