Van Pontian Kevil naar Batu Pahat

17 januari 2017 - Batu Pahat, Maleisië

Vanmorgen wekker op 7 uur gezet en om 8 uur zaten we op de fiets. De fietsen konden vannacht binnenstaan in het hotel, we hadden geen ontbijt, dus een yoghurt en een koek en op reis.
De weg liep parallel aan de kust echter de zee hebben we niet in zicht gehad.
De weg was een 4 baans weg waarvan alleen de middelste twee rijbanen door het autoverkeer werden gebruikt, dus op de fiets hadden we ruimte zat, behalve wanneer er werd ingehaald kwamen de auto's wat dichter bij ons( net andersom als Nederland).
Om half 3 bij hotel aangekomen in Batu Pahat met 80 km op de teller dus de warmte begint al te wennen.
In hotel aangekomen even douchen dan kijken we naar buiten en regent het, heel vreemd meer dan 30 graden met regen.We stoppen om de tien km voor wat water of iets te eten vandaag bananen gekocht 5 stuks voor 40 cent en broodjes voor 70 cent Als we op zestig km zijn worden we verrast door een berg hier moesten we toch nog een paar keer flink klimmen maar je weet dan ben je ook snel beneden .In de stad aan gekomen een terrasje met WiFi en dan op ons gemak zoeken naar een hotel als we de keus gemaakt hebben is het nog twee km naar ons hotel.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Sietse en Baukje:
    17 januari 2017
    Hoi Ale en Jelkje,bedankt voor de kaart voor Sietse zijn verjaardag. vrijdag vieren we dat met de broers en zussen en ook Henny haar verjaardag vieren we dan. Prachtig jullie verhalen en foto`s, we genieten ervan, liefs Sietse en Baukje.
  2. Keimpe en Berdien:
    18 januari 2017
    Wat de boer niet kent? eet hij niet?