Laatste dag Siem Reap

17 februari 2016 - Krong Siem Reap, Cambodja

Vanmorgen lopend buffet als ontbijt, rijstsoep, gebraden kip, nasi, gebakken groentes en vreemde Chinese gerechten, ja hier zitten best veel Chinezen in dit hotel.
Daarna op de fiets, we hadden een GPS tocht van 35 km uitgezet.
Echter na 4 km mochten we niet verder, dan kwamen we op het terrein van Ankor Wat en moesten we opnieuw een kaartje kopen.
Terug er opnieuw een route, ook 35 km.
Eerst over asfalt, later over graffel, maar wel heel mooi door de bestaande bewoning echt platteland net als bij ons toen wij op de Lange reed woonden.
Gaten in de weg die je met een kruiwagen vol grond niet dicht kunt krijgen.
Alles onder het stof.
Op een gegeven moment zijn we teruggegaan nadat Jelkje al lag te zandhappen, het was los droog zand, hier kon je niet in fietsen.
Wel mooie foto's gemaakt, broer en zus nog een dropje gegeven (kennen ze hier niet) dus in de mond, er weer uit, toch wel lekker weer in de mond. Als we 5 km terug hebben gefietst komen we op een andere route deze volgen we tot Siem Reap en dan hebben we deze dag met elkaar weer 45 km gefietst. Dan gaan we heerlijk ontspannen bij het zwembad en is de middag zo om. Dan nog om een pet want morgen gaan we met de boot naar Battambang dit is een tocht van 5 en een half uur .Vanavond weer heerlijk gegeten en bij het hotel nog even kaarten, morgen ochtend vroeg uit de veren we worden om half zeven op gehaald dat Jim alle leafs Ale en Jelkje