Van Khlung naar Laem Ngop

2 februari 2016 - Tambon Bang Pit, Thailand

Als ontbijt eerst een paar youghurts en dan op pad.
Vanmorgen eerst over rustige binnenwegen, later een stuk langs de snelweg en daarna weer op binnenwegen naar Laem Ngop.
Vandaag 51 km totaal staat nu al op 560km en we gaan het wat rustiger aan doen.
Kwamen vanmiddag een collega fietser tegen, hij ging tegenovergestelde richting, maar je ziet elkaar en dan is het gelijk stop.
Het was een Canadees en was vanuit Ho Chi Minh gekomen was al in Cambodja geweest nu in Thailand . Het ging hem snel genoeg dus nu door naar Chang mai . Wij vervolgen onze weg naar LaemNgop . Als we nog vier km van onze bestemming af zijn komen we nog eens fietsers tegen het was een Frans gezin vader, moeder , dochter ,en zoon zij waren al langere tijd onderweg namelijk twee jaar. Na even gesproken te hebben elk een kant op .We hebben weer een resort gevonden en zitten aan zee ,het is hier een heel klein plaatsje maar wel gezellig .Bij de winkel kun je je eten bestellen en aan zee opeten .Vanmiddag heeft Ale de zoon van het Franse gezin vissen geleerd had er zomaar een paar .Zelf had hij nog niet veel geluk gehad . Vanavond heeft de moeder nog even bij ons gezeten en wat over hun reis verteld . Dit was een dag van kennismaken . Voor jullie thuis alle liefs Ale en Jelkje.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl