van Kanchanaburi naar Bangkok

28 februari 2015 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen de wekker maar weer op 6 uur, we hadden gisteren al een lunchpakket gekregen en we stonden om kwart voor 7 bij de trein want deze zou kwart over 7 vertrekken.
We waren nog maar net op het station en we horen dat de trein een uur vertraging had.
Een half uur later kwam daar nog een half uur bij, al met al 1,5 uur later vertrokken we.
De eerste twee uur reed de trein 30-40km per uur, het laatste stuk waarvan het spoor verbeterd was reed de trein wel 80.
Om 12 uur aangekomen in Bangkok, GPS ingesteld en we fietsen met z'n beiden door het gigantisch drukke Bangkok.
Geweldig alsof we er bekend waren.
Alleen het hotel wat we voor ogen hadden konden we niet vinden, maar er zijn in Bangkok nog 1000 andere, dus snel een slaapplaats gevonden.In een rustig achteraf straatje vannnacht maar eens afwachten hoe rustig .Dan lekker douchen (geen zwembad meer) en op naar Khao San road ( de backpakkers wijk ) daar gegeten en mensen bekijken ,dan nog een stuk terug wandelen en ons bericht schrijven vanavond gaan we uit eten .