Van Ipoh naar Melaka

12 februari 2017 - Melaka, Maleisië

We hoeven vanmorgen niet vroeg, broodje op hotelkamer en dan op de fiets, 12 km naar het busstation van Ipoh. De bus zal om 11 uur vertrekken, het is een komen en gaan van bussen. Jelkje heeft van een receptioniste al een busnummer gekregen maar we zien geen nummers op de bussen staan, we komen erachter dat het het kenteken nummer is. Onze bus zou om elf uur vertrekken maar geen bus.
Toch maar een paar medewerkers aangesproken en zeggen allemaal geduld.
Op een gegeven moment is het kwart over elf dan komt eindelijk een medewerker vertellen dat de bus kapot is en om twaalf uur een vervangende bus gaat rijden.
Dus om twaalf uur zitten wij in de bus en de fietsen in het bagageruim.
Het is weer een luxe bus, met grote stoelen, maar wel een rammelbus maar op een gegeven moment hoor je dat niet meer.We hebben maar twee stops een in Seraban en dan Malakka. Om vijf uur zijn we op bestemming dan de fietsen weer in elkaar zetten tassen erop en de tomtom instellen en daar gaan we. Na vijf km zijn we bij het hotel wat we hadden uitgekozen het fantasy hotel er is een kamer voor ons dus tassen van de fiets en dan lekker douchen .Dan is het tijd voor wat eten in de bus hadden we een broodje gegeten als we een paar straten verder zijn hebben we al een eettentje .Na het eten nog een rondje over de markt gelopen en dan is het tijd voor een biertje.
Ook nog een paar mooie foto's van gisteren van de Cameron Highlands.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny:
    12 februari 2017
    Wat een afwisselend reisprogramma hebben jullie, prachtig. Geniet van jullie verslag elke dag, ook afgelopen week in Oostenrijk.
  2. Andries en Ruurtdje:
    12 februari 2017
    Wat zien jullie wat van de wererd
    prachtige fotos wij genieten er van.