Dagje Singapore

22 februari 2017 - Singapore, Singapore

We zijn weer in ons airbnb, dus bij Ali, dus smorgens geroosterd brood met jam of zonder we hebben keus in koffie of thee, verder niet, gewoon simpel zegt Ali.
Dan de stad in, we plakken al snel FOR SALE op de fietsen, maar weinig reacties.We hebben de fietsen hier ook op marktplaats gezet wel reacties maar niet genoeg geboden .
We hebben 6 weken rondgereden met een fietspomp en plakmateriaal, vandaag niet we hebben de bagage niet mee.
Duurt niet lang en we hebben de eerste lekke band van deze vakantie.
Wat doe je dan, taxi aangehouden, Jelkje in de taxi terug naar de airbnb en fietspomp en plakmateriaal halen.
Als ze een half uur later terugkomt is het band plakken in 10 min gepiept.
Dan naar Marina Bay, een groot park we fietsen er om heen is een rondje van vijf km , we zien mooie vogels, en otters, hier gaan we ook vanavond weer heen.
Als we dan terugkomen bij Ali is hij geïnteresseerd in de fietsen, even onderhandelen en dan zijn de fietsen verkocht.Als de fietsen aan Alie zijn verkocht gaat het marktplaats bieden nog even door we moeten ze dan teleur stellen ze zijn verkocht.
Dan vanavond weer naar Marina Bay Sands, een lichtshow geweldig, als we staan te wachten tot de lichtshow begint gesproken met mensen uit Australië zij zijn hier ook op vakantie. Als we met de metro terug gaan gaan we nog wat drinken .
Dus weer een mooie dag,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Riemer en Willy:
    22 februari 2017
    Prachtig mooi de fotos en de verhalen we wensen jullie een goede reis terug
    Liefs riemer en wil