Dagje Singapore

14 januari 2017 - Singapore, Singapore

Vanmorgen werden we om half 10 wakker dus weer aardig bijgetankt gisteravond zijn we al om 20.00 gaan slapen wel even wakker geweest maar goedenacht gehad .Na het ontbijt op de fiets naar Sentosa dit is een eiland voor Singapore waar ze een grote attractie van hebben gemaakt verschillende strandjes met hun eigen kleine attracties zoals een kabelbaanring trapezes , je kunt er fietsen huren en peddelstrings ( soort autoped elektrisch) Verder is er een groot waterpark, zeeaquarium, avonturenpark etc dus een pret festijn .Op de terug weg langs Chinatown een stop gemaakt het is bijna Chinees nieuwjaar het nieuwe jaar wordt het jaar van de kip. Over de markt gelopen en druk als het was je kon van alles proeven ,we hebben even een terrasje gedaan konden we even mensen kijken (Chinezen) we hebben ons weer kostelijk vermaakt. Weer op de fiets ons route vervolgd onder weg nog wat mooie foto's gemaakt.Bij ons verblijf een bakje koffie gedronken en Ale fietsen in orde maken voor morgen kunnen we na het ontbijt vertrekken. Vanavond heerlijk gegeten in liddle India en nog een fijne wandeling gehad straks lekker sliepen en moarn betyd fan bed.

1. Paul & Cindy:
    14 januari 2017
    Hoi Ale & Jelke, Mooie reis, geniet ervan. Groet
  2. Janke Bosgra:
    21 januari 2017
    hoi wat een prachtige reis maken jullie. nog heel veel reisplezier gewenst