Dagje Rayong

3 februari 2018 - Rayong, Thailand

Vanmorgen een schraal ontbijt wel brood maar het beleg en de boter konden we niet vinden. Voor de rest een prima hotel. Dan loop je even naar de zeven eleven en je koopt een belegd broodje voor dertig cent. We willen vandaag de tuinen van Princes Maha Chakri Sirindhon Herbalife Garden bezoeken dit is een tochtje van ongeveer zeventien km. Dit klopt aardig we zijn inmiddels de totaalstand van duizend km gepaseerd. De tuinen zijn prachtig we kunnen er gewoon met de fiets door heen. Er is toevallig ook nog een markt er worden veel planten aangeboden en natuurlijk veel eten. Kwamen we ook weer een bruidje tegen, mee op de foto natuurlijk. Er is ook iemand met zelfgemaakte citroen drank met honing dit was erg lekker. We hebben een ananas gekocht en in het park opgegeten. Onze terug weg gaan we via een andere route we willen de zee ook nog even zien vandaag. Ook kwamen we vandaag voor het eerst een Chinese tempel tegen, nog kleurrijker dan de Thaise tempel. Er is ook nog een mangrove hier hebben ze een wandelpad door heen gemaakt dit hebben we ook bekeken er zijn plekken waar een soort krab huist we hebben een op de foto. Als we bij het hotel zijn even lekker douchen. Dan een biertje en de speelkaarten.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Sietse en Baukje:
    3 februari 2018
    Wat weer mooie foto`s.
    Waar jullie samen op staan is een prachtige valentijnsdagfoto.
    Liefs van ons.
  2. Lieneke Castel:
    22 februari 2018
    Zo weer een spannende reis gemaakt. Ga jullie verhaal lezen!
    Leuk dat jullie de fietsen weer gekocht en verkocht hebben. Altijd spannend of dat gaat lukken. Wij zijn op Bali wezen fietsen en de fietsenwinkel kocht de fietsen weer terug. Van dat geld hebben we in het duurste restaurant van Ubud heerlijk westers gegeten. Michelin kwaliteit maar er moest nog een beetje geld bij. Ook westerse prijzen. Een Nederlander als eigenaar en chef. Het was de moeite waard. Voor jullie weer nagenieten van de reis en misschien alweer voorzichtig denken aan een volgend avontuur!