Dagje Pang Rang-Thap Cham

19 januari 2019 - Phan Rang–Tháp Chàm, Vietnam

Vanmorgen begonnen met ontbijt van hotel, Jelkje broodje ei en Ale een vlees stew. Heerlijk, al kwam na een paar happen de bediening al bij Ale, hij moest wel het brood erin dippen, ik zat dus gewoon de sjupan leeg te eten. Daarna de stad in, eerst bij de zee gekeken, golven van 1 mtr en dan zijn er natuurlijk kite surfers die springen wel 5 mtr hoog. In de verte zien we een tempel op een berg daar willen we natuurlijk een kijkje nemen. Aankomend zien we dat ze nog bezig zijn met de bouw, meer er staat al een heel groot gedeelte. Als we staan te kijken waar we de fietsen kwijt kunnen komen er net twee dames in klederdracht aan lopen, natuurlijk een foto moment als dit is vast is gelegd gaan we  klimmen maar dan heb je ook een prachtig uitzicht. De bouwvakkers hadden het zeer druk de stenen  worden aan de andere zijde van de staat gebikt, en daarna in emmers omhoog gebracht. De veiligheidsschoenen zijn teenslippers en metselen gaat uit de losse hand zonder lijnen. Maar het eindresultaat mag er zijn. Je krijgt veel respect voor deze mensen in de bouw. Als we weer beneden zijn de fietsen ophalen hier is opgepast je moet er wel voor betalen kosten zijn twintig cent. Daarna nog een park bezocht. Vanavond was het markt bij ons in de straat, allemaal kraampjes, de ene zijde allemaal kleding ed, de andere kant allemaal etenswaren.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    20 januari 2019
    hoi jongelju houten paaltjes zei Hein net als vroeger.

veel plezier nog.