Van Bangkok nei hûs

20 februari 2018 - Kollumerzwaag, Nederland

Vanmorgen plaatselijke tijd Thailand om half negen opgehaald door de taxi, deze heeft ons in 20 min naar het vliegveld gebracht. Om half elf waren we de koffers (tassen) kwijt, konden we nog even wat om ons heen kijken. Half twaalf boarden, en kwart over twaalf de lucht in. Om half zes plaatselijke tijd (Ned) landen we op Schiphol.
Was weer een goede vlucht met KLM. Dan door de douane en de koffers opwachten staan we om zeven uur bij de trein, we waren om kwart voor tien in Buitenpost waar Hettie met de hond ons stond op te wachten. Goede reis gehad en veilig weer thuis.

1. Keimpe en Berdien:
    21 februari 2018
    Welkom thuis en een hele ervaring rijker. Wat een rijkdom.
  2. Barbera:
    Welkom thuis
  3. Marja:
    21 februari 2018
    Vermoeiende laatste dag, heerlijk om dan ook weer thuis te zijn. Wat een geweldige reis weer geweest
  4. Sietse en Baukje:
    Wat hebben we genoten van jullie verhalen en foto`s.
    En nu maar weer genieten van de kleinkinderen. liefs.
  5. Haije:
    21 februari 2018
    Leuk dat jullie weer goed in het mooie Kollumerzwaag zijn geland.
    Bedankt voor jullie verhalen en foto's van de gehele reis. Vanuit het zonnige werelddeel naar de temperatuur onder de 0 grC. (Het wordt toch nog echt schaatsweer!)