Van Tangalle naar Gandara

26 januari 2020 - Gandara, Sri Lanka

Moeilijke nacht, als buurman de hele dag aan de alcohol zit en snachts aan de drugs kan hij dag en nacht doorgaan. Het werd vanmorgen pas om 6 uur rustig en wat blijkt, om half negen bij het ontbijt zien we hem en z'n vriendin in het zwembad, daarom werd het dus om zes uur rustig. Desalniettemin weer een lekker ontbijtje en dan op de fiets. We gaan eerst over de hoofdweg maar de GPS stuurt ons ook van de hoofdweg af door kleine binnenweggetjes. Bij de scholen en de bus hokjes zijn vaak prachtige muurschilderingen te zien. Nog een dingetje als je bier wild kopen zijn er speciale winkels in de stad waar je wijn ,bier, en sterke drank kunt kopen je besteld aan het loket je mag de winkel niet in. Onderweg komen we fruit stalletjes tegen die ook heerlijke smoothies maken we stoppen vandaag bij een en bestellen een heerlijk drankje. Als we bij ons uitgezochte hotel aankomen blijkt die in een verbouwing te zitten, dan maar even verder zoeken, en langs de kust zijn er meerdere, dus snel eentje gevonden. Zitten weer vlak aan zee. Eerst even douchen en dan op de fiets wat boodschappen halen. De middag vliegt weer om,om vijf uur nog een strandwandeling er gaat nog een bootje uitvaren heeft moeite om door de golven te komen was wel leuk om te zien. Er zijn ook een paar jongens die met een touwtje proberen vis te vangen. Dan is het tijd om te kaarten en dan lekker eten en weer is de dag omgevlogen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    26 januari 2020
    krekt thus ut Br.camp en dan noch ff leze wat jim wer belibbe ha. mooie plakjes en goed iten. sa te sjen is it echt fakansje.
    hertlike groetnis.
  2. Henkie & marijke:
    28 januari 2020
    mooi en wat fris groen is het gras
  3. Hein en Joukje:
    29 januari 2020
    Ik sjoch alle dagen út nei jim ferslagen👍🏻😂😂