Dag Chiang Rai

10 november 2022 - Chiang Rai, Thailand

Vanmorgen begonnen met een heerlijk ontbijt, we hadden wel een fototoestel mee maar het zag er zo goed uit, dat we gelijk zijn begonnen 😋 wie wil er smorgens geen rijst met vis en pittige groente, morgen foto daarvan. Daarna fietswinkel opgezocht, de verkoopster kon Engels dat maakte  het een stuk  makkelijker. Stonden wel een paar honderd fietsen, de ene had te kleine banden, de andere kon geen bagagedrager op, na een uur steggelen zijn we er toch uitgekomen. Twee uur later konden we ze gemonteerd ophalen. Intussen mooi de stad even verkend. Tempel, gouden klok, en dan gaan we op de fiets terug. Bij het hotel aangekomen Ale de fietsen verder afmonteren😊de km teller,en de stuurtassen, Jelkje de fietstassen in gepakt kunnen we morgen na het ontbijt zo vertrekken. Om zes uur nog een maaltijd scoren we vonden een foodmarkt ( allemaal tafels en stoelen met daaromheen allemaal verschillende restaurantjes)  met daar om heen nog een handelsmarkt, een heerlijke maaltijd genuttigd en ook nog een rondje over de markt en dan terug naar ons hotel. Vanavond nog even een paar spelletjes kaart gespeeld, nu nog even lezen en dan lekker slapen , oant moarn. Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Evert en Hilly:
    10 november 2022
    Fijne fekânsje!
    En wy genietsje mei jim mei.
    Groetnis,
    Evert en Hilly.