Van Rayong naar Ban Phe

30 januari 2016 - Tambon Phe, Thailand

Vanmorgen half acht eruit was hotel met ontbijt en we konden om 8 uur aanschuiven,prima verzorgd.
Dan met tassen de trap af naar de fietsen, fietsen uit de linnenkamer gehaald en ja onze eerste lekke band!
Maar in 10 minuten hadden we de fiets een slag over de kop en de band geplakt, Ale met de binnenband bezig en Jelkje vond een doorn in de buitenband, dan op pad.
Vandaag een hete dag 32 graden, maar wel een heel mooie route langs de kust .Mooi strand en overal resorts en hotels ,we hebben vandaag maar 35 km gefietst was zeer warm .In het plaatsje Ban Phe vonden we een mooie homestay hier was nog een plekje . Dit is een toeristenplaats je kunt hier de boot nemen naar het eiland Ko Samet . Veel toeristen gaan voor een dagje strand naar het eiland ( met bussen vol ) .In de haven hebben ze allemaal tentjes met gedroogde vis en souveniers en heel veel eet tentjes . We hebben vanmiddag in de schaduw zitten kaarten en om vier uur de masseur opgezocht deze dames hebben ons lekker gemasseerd . Toen is Ale nog naar de kapper geweest dus waren we weer als nieuw.S avonds heerlijk gegeten bij een Engelsman met een Thaise vrouw .
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

M
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Douwe en Renie:
    30 januari 2016
    Wat genieten we weer van al jullie belevenissen! Jaloers op al dat lekkere eten wat telkens op de foto staat! (behalve dan dat glibbersoepje). Nog veel fietsplezier toegewenst!
  2. Gooi en Japke:
    30 januari 2016
    Ale en Jelkje heel veel plezier daar,en blijf daar nog maar mooi even want het was hier vandaag @hoenewaar.nl
    Bedankt voor jullie mooie verhalen,en uiteraard nog veel fietsplezier.