Van Sattahip naar Rayong

29 januari 2016 - Amphoe Mueang Rayong, Thailand

Vanmorgen om half acht aan het ontbijt, koffie, thee, gebakken eieren en gebakken worstjes, weer eens wat anders dan yoghurt.
Om acht uur zaten we op de fiets, vandaag weinig wind maar wel heel warm, thermometer zegt 32 graden dat moet nog wel even wennen.
Een keer vaker een stop, een bakje icekoffie en dan maar weer 5km verder.
Om twaalf uur kwamen we in Rayong aan, dan eerst een terras en wifi aan en kijken waar een plekje is voor de nacht .
We zien nog een elektromonteur aan het werk, arbo is dan een Europees woord welke hier niet bekend is.
Als we bij het eerste adres zijn is het niet wat we willen dan weer een eindje fietsen en komen we aan bij zee. Hier vinden we een overnachtings plekje met uitzicht over zee en een mooi terras met een zwembad ,we zitten eerste rij .Zo kunnen we mooie foto's maken van een bruidspaar ,en de zonsondergang. Vanavond bij de buren gegeten in ons hotel was een groot feest (beetje druk).Nu nog even op ons terras zitten en genieten van het uitzicht.