Van Ban Phe naar Weetnietwaarwezijnmaarwelmooi.

31 januari 2016 - Tambon Khlong Khut, Thailand

Vanmorgen kwart over zeven uit bed , receptioniste zou voor ons om acht uur deur open doen, normaal deed ze dit om half negen, was dus vroeg voor haar.
Maar om kwart over zeven regen, dus rusig aan yoghurt gegeten en om acht uur was het droog, dus zaten we om kwart over acht op de fiets.Toen we twintig km hadden gefietst kwam een triatlon fietser ons voorbij onder politie begeleiding was een wat oudere dame in gewone kleding ,we kwamen er achter dat ze de laatste was .De andere atleten waren al gefinisht of waren nog aan het lopen. We hebben wat foto's gemaakt .
Vandaag een heel mooie route langs de kust, en een rustige route.
Vandaag hebben we ook het gevoel het toerisme achter ons te laten, wel veel mooier maar geeft ook direct taal problemen, maar dat heeft ook wel wat, met geduld komen we er vaak wel uit.
We hebben gefietst langs viskwekerijen rubberplantages bananenplantages en velden met watermeloenen.Als we een en tachtig km hebben gefietst komen we bij ons hotel aan ligt aan zee .Dan is het tijd voor een heerlijke douche en dan een duik in zee en in het zwembad super wat een voldaan gevoel straks lekker eten.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Feike en José:
    1 februari 2016
    Heerlijk zo'n zwembadje. En dat witte badpak staat je goed Ale:) Kleurt zo mooi bij je gebruinde armen en benen!