Phuket

11 februari 2024 - Phuket, Thailand

Vanmorgen rustig aan eerst een lekker eigen ontbijtje en dan gaan we een rondje fietsen. We hebben toch weer op een nieuwe route het blijft ons verbazen hoe veel eettentjes winkeltjes en apothekers hier zijn. We gaan onderweg nog een koffie met ijs doen, dit is bij een straattentje we moeten 50 bath betalen voor 2 bakjes koffie, dit is in euro's één euro vijfentwintig, dit is op een gedeelt hoekje met een eettentje. Hier kun je weer uit vele bakken kiezen wat je wilt eten, we zien het allemaal even aan beide tentjes hebben het heel druk. Er wordt ook veel eten opgehaald door de grab organisatie deze brengen het bij de mensen thuis in heel Thailand kom je ze tegen. Bij ons hotel gaan we lekker zwemmen we nemen het er nog even van, voor een potje kaarten met een biertje moeten we even een eindje fietsen maar dan zitten we ook heerlijk aan een klein meertje. De menu kaart ziet er goed uit dus eten we hier ook, het was weer overheerlijk, het begint al te schemeren als we naar het hotel fietsen. We moeten nog broodjes en yoghurt halen voor ons ontbijt morgen als dat ook geregeld is gaan we naar het hotel.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. 11 februari 2024
    Alweer een houtduif op de draad.
    Mooi jer.
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    11 februari 2024
    Lêste dagen al wer seach ik by jim mem, hjir binne ek alle dagen mear fûgel lûden te hearen.
    Jim sjogge in soad nije dingen, alle dagen wer wat oars.
    Oant moarn
  3. Hein en Joukje: