Verhuizen in Phuket

10 februari 2024 - Phuket, Thailand

Vandaag fietsen we weer naar een ander hotel in een  gedeelte van de stad waar we nog niet  hebben gefietst maar we maken er een rondrit van. Onderweg komen we een tempel tegen deze is toch weer anders hier is dus een preekstoel en voor de tempelgangers een stoel. Ook is hier een crematorium de deur stond open dan zijn we nieuwsgierig en maken een foto een hele nieuwe oven met elektronische bediening. Hadden we niet verwacht . Doorfietsend komen we nog bij een viskwekerij deze is niet meer in werking alles staat droog. Het nieuwe hotel heeft weer een zwembad daar is het weer goed vertoeven na de fietsrit. Maar eerst nog een bakje en een broodje we moeten de inwendige mens niet vergeten. Om half vijf na een douche is het tijd voor het potje kaarten en een biertje. En dan eten we bij een Thais restaurant waar ze geen Engels spreken maar met foto's komen we er wel uit, en het was weer heerlijk, al kreeg Ale al iets anders dan hij dacht te bestellen, maar wel lekker.  Dan is het bijna donker als we naar het hotel fietsen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Sietse en Baukje:
    10 februari 2024
    Wat een pracht en praal overal, en we zien jullie genieten...Wat een heerlijke vakantie hebben jullie,,nog veel plezier..liefs van ons.
  2. Hein en Joukje:
    11 februari 2024
    Al wer sa moai en kleurich!

Jouw reactie