Van Kosgoda naar Beruwala

4 februari 2020 - Beruwala, Sri Lanka

Na een goedenacht slapen vanmorgen een Engels ontbijt voor Jelkje en een skrilankees ontbijt voor Ale. Gaan we om half elf op de fiets naar Beruwala. Onderweg komen we veel bussen scooters en auto's tegen met de vlag in top het is vandaag indipendens dag. Veel winkels zijn dicht de kinderen hebben een dagje vrij ook veel ouders hebben vrij. We komen veel mensen tegen die een dagje uit zijn. Als we na twaalf km stoppen om een smoothie te kopen is er net een man bezig om de kleine visjes te laten drogen gewoon aan de kant van de weg. Deze worden daarmee afgespoeld en gefrituurd en gegeten met een arak (borrel). Dan na een heerlijke smoothie gedronken te hebben vervolgen we de route. Als we om half een aankomen bij ons resort (we zijn hier op de heen reis ook geweest was een goed plekje) worden we hartelijk ontvangen we krijgen weer dezelfde kamer met keuken en ligbed op het terras. Dan eerst even douchen en een kopje thee. Vanmiddag lezen en tsjillen en dan om vijf uur naar het strand wandelen langs de zee de skrilankeesjes zwemmen met de kleren aan. Dan eten we nog wat op het strand en is er weer een dag voorbij.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henkie & marijke:
    5 februari 2020
    goeie moarn
    veel plezier
    groetjes.
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    5 februari 2020
    Hoi , fytse jim links of liket dat mar sa, hoe grut is it eilân. genietsje der fan.