Van Gandara naar Mirissa

28 januari 2020 - Mirissa, Sri Lanka

De morgen begonnen met ontbijt in hotel, dan rustig de spullen inpakken en half elf zitten we op de fiets. Het eerste stukje kunnen we binnendoor, maar dat is een hele klim en al na 500 lopen we beide de fietst naar boven te duwen. Maar daarna kun je natuurlijk weer naar beneden met een hele snelheid, voelt bijna koud aan omdat je helemaal nat bent van zweet. Dan gaan we weer langs de kust en zijn we weer bij de vertrouwde zee. De tocht gaat voorspoedig zo nu en dan vreselijk druk maar ja er wonen ook zo veel mensen. We arriveren om een uur bij ons hotel we krijgen een welkomst drankje maar moeten nog even geduld hebben de kamer is nog niet klaar. Vanmiddag even shoppen en relaxen vanavond, eerst op het strand nog wat drinken en genieten van de laatste zonnestralen. Dan gaan we  bij een restaurant ergens in een achteraf straatje eten het is hier druk ze staan goed aangeschreven op TripAdvisor.  Het eten was ook heel lekker nu zijn we weer bij ons hotel.