Dagje Tambon San Sai Luang

30 november 2022 - Tambon San Sai Luang, Thailand

Vanmorgen ontbijt van het hotel en we hoeven niks hahaha eerst even lezen en half elf gaan we een fietstocht maken naar het drinkwater reservoir.  We hebben een mooie tocht door de landerijen, boeren hebben genoeg te doen de rijst gaat van het veld, en dan zetten ze de akker in brand. We komen aan bij het reservoir er staan hekken voor, het wordt bewaarkt door politie en camera's, het is voor drinkwater, maar we mogen wel door fietsen. De bewaker zegt naar de brug fietsen dus dat doen we het is een hele klim maar dan heb je ook een mooi uitzicht. Als we weer beneden zijn zegt de bewaker zijn jullie wel tot de brug gegaan we zeggen ja hij gelooft het niet dan zegt hij jou are ferry strong we lachen hem uit. Dan is het tijd voor koffie met een grote omweg komen we op een dorpsplein het is inmiddels kwart over twaalf de buiten keukens zijn allemaal bijna open er zijn veel mensen om eten te halen. Heel gezellig wij zitten er midden tussen in met koffie en annanas. Als we alles op hebben gaan we verder de route gaat door dorpjes kleine laantjes en dan zijn we er al weer bij ons resorts. De zwemkleding aan en eerst lekker zwemmen dan een kopje koffie met een broodje. We nemen het ervan wat luieren en dan een kaartje leggen  vanavond hebben we pataya gegeten heerlijk.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hein en Joukje:
    30 november 2022
    Prachtige foto’s!👍🏻 En moaie ferhaeltsjes😘😘
  2. Douwe en Renie:
    1 december 2022
    Wat zitten jullie weer in een prachtige omgeving en in mooie resorts.
    We genieten op deze manier lekker mee door jullie verhalen en mooie foto's!