Eerst ontbijt met vergeult bestek en dan naar Tambon San Sai Luang

29 november 2022 - Tambon San Sai Luang, Thailand

Wij wisten gisteren niet toen we vroegen spreekt er hier iemand engels, is er hier een slaapplaats dat de rijste man uit de omgeving antwoordde ik heb wel een plekje. Vanmorgen bij Tony thuis ontbeten op stoelen die groter waren dan ons. Eten met goudkleurig bestek, en koffiedrinken uit prachtig chinees servies wat een luxe. Na al deze verwennerij weer op de fiets gestapt naar ons volgende slaapplekje. We fietsen weer door de landerijen op slingerwegen aan de voet van de bergen. Er zijn weer veel mensen op het land aan het werk maar ook wordt er veel gebouwd onderweg. Als we aankomen bij ons nieuwe resort ziet het er heel gezellig uit acht huisjes rondom het zwembad prachtig, we blijven hier twee nachten de omgeving is hier zo mooi vanmiddag al een verkenningstocht gemaakt. Vanavond hebben we op zijn Frans gegeten de eigenaar is een Fransoos. Ale heeft hier voor het eerst weer eens een groot stuk vlees gehad. We zitten nu nog heerlijk voor ons huisje.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Jan en Jenny:
    29 november 2022
    Blijft voor jullie een prachtig avontuur met af en toe luxe overnachtingen, bedankt dat we bij jullie achter op de fiets kunnen zitten om mee te genieten
  2. Tineke:
    Koninklijk paar Poelstra 🤴👸😉
  3. Hein en Joukje:
    29 november 2022
    Hihi Hein zei al toen hy hearde fan de hûskes dy dy man kocht hie;
    “ Dit moat ien mei in protte jild wêze” !