Van Chang Mai naar Khwaeng Thanon

28 november 2022 - Khwaeng Thanon Phaya Thai, Thailand

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt vertrokken, ons accommodatie voor deze dag is op 31km. De eerste 15 km is nog telkens door dicht bevolkt gebied. Als we dan eindelijk op het platte land komen stoppen we even voor wat foto's. Als we bij de accommodatie komen is hij veel duurder dan op de site, we hadden gelukkig nog een uitgezocht deze is nog eens 11km verder. Fietsend langs de voet van de berg komen we aan maar kunnen het niet vinden, als we vragen dan is er iemand die Engels spreekt en zegt dat hij wel een plekje heeft. We krijgen eerst koffie en water en dan fietsen we achter hem aan eerst laat hij ons zijn kantoor zien het is heel luxe kantoor met tennis baan erbij. Dan gaan we naar een nieuw project een soort van hele luxe stacaravans alleen nog niet af maar hij heeft nog een plekje, we komen nu op een soort van parkje allemaal mooie huisjes. Zijn volgens ons 3 jaar geleden gebouwd, echter project is mislukt en bijna nog niet verhuurd. Ongedierte heeft hevig huisgehouden in de keuken, ziet er netjes uit maar als je een deurtje open doet valt alles uit elkaar. Onze verhuurder heeft ze in januari gekocht en ziet nu kansen,  gelijk twee tuinmannen in de tuin, twee schoonmakers door het huis ,wij voelen ons wel wat op gelaten zoveel mensen voor ons aan het werk.Als iedereen is vertrokken eindelijk lekker douchen. Dan even eten in het dorp, natuurlijk geen engels, Jelkje had rijst met ei besteld en geen vlees. We hadden wel gezien dat ze witte rijst in de pan had, toen ze het bracht zat er toch vlees in, zonder vlees had ze niet op de menulijst.ha ha ha.We hebben van ons huisje maar wat foto's gemaakt ook de binnenkant

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    28 november 2022
    Haha, ons huisje…… villa bedoel je, maar staat er wel een bed in??
  2. Klaas en Beitske:
    28 november 2022
    Het blijft avontuurlijk. Het lukt toch steeds weer. Prachtig.!!
  3. Keimpe en Berdien:
    Dat wordt tafeltennissen