Verhuizen Phuket

8 februari 2024 - Phuket, Thailand

Deze overnachting was een met een zacht bed en airco wat hebben we heerlijk geslapen,  het ontbijt moesten we zelf voor zorgen wat geen probleem is. Om tien uur vertrekken we en  gaan de kust weer verlaten de tocht gaat naar het Noorden van Phuket.  Onderweg bij een school zijn we even gestopt alle kinderen waren in het rood in verband met het komend nieuwjaar 15 febr. Een kleine groep meisjes deed een dans op muziek. We mogen niet op het schoolterrein komen maar mogen voor het hek wel een foto maken. Als we van de grote weg af gaan komen we op een plein met vele appartementen en een groot hotel en een koffietentje hier doen we een koffie. De weg vervolgen komen we toch weer een kuitenbeiter tegen, we hebben er geen moeite meer mee. Dan nog een klein stukje en daar is ons hotel met zwembad, als we hebben de kamer in kunnen eerst douchen een bakje thee en dan gaan we lekker bij het zwembad zitten en na de klim van gisteren een heerlijkheid. Dan is het tijd voor het biertje en de kaarten en dan een heerlijk hapje gegeten. We zitten naast een heel groot winkelcentrum hier gaan we ons ontbijt bij elkaar sprokkelen, de bediening is allemaal in het rood voor het nieuwe jaar staat volgens ons eend op het menu. Als we weer buiten komen is het donker, bij het hotel is de nachtportier al aanwezig.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    8 februari 2024
    Wer hiele oare plaatsjes, jim sjogge in soart en wy mei jim. Tige by tige
  2. Hein en Joukje:
    9 februari 2024
    Wy ha alles wer besjoen en lêzen! Super moai liket alles! Leafs fan ús😘😘

Jouw reactie