van Quang Ngai naar Binh Duong

19 februari 2014

Vanmorgen vroeg uit de veren, was gistermiddag heet te fietsen, dus dan er maar wat eerder uit.
Half zeven wekker gezet, zeven uur ontbijt en kwart voor acht op de fiets.
Alleen vandaag geen zon, bewolkt en wind, maar die kwam uit de juiste richting dus 114 km gedaan.
Dit keer alleen bij de hoofdweg, meer opties waren er niet, wel veel dingen gezien, op foto's kun je zien dat je ook varkens kunt stapelen, voor verschillende dingen heb je net te laat het fototoestel, je kunt 6 levende ganzen aan het stuur van een brommer hebben, drie aan elke kant met de poten aan elkaar gebonden.
Het laatste stuk nog wel 5x een klim van 10% maar dan komt er ook weer een afdaling.
Ook nog leuk, 20 mrt voor ons kwam een vrouw erachter dat ze moest plassen, ging zo op de weg zitten, we konden er nog net omheen, ze keek niet op of om.
Kwamen om 3uur aan in Binh Duong, waren slechts twee hotels, dit leek ons de beste, heb een foto van de douche erbij gedaan drie sproeiers en ik heb me koud gedoucht.