van Phu Ruea naar Ban Noen Phoem

31 januari 2015 - Tambon Noen Phoem, Thailand

Vanmorgen de wekker weer op half zeven, we hadden een resort zonder ontbijt dus eerst twee toetjes gegeten en half acht op de fiets.
Gisteren hebben we heel veel geklommen dat kregen we vanmorgen terug, de eerste 10 km konden we ons bijna laten rollen.
Maar toen kwamen de bergen weer best pittig en om 2uur hadden we de 75 km erop zitten.
Vandaag een tocht over bergen met in de eerste 35km heel veel bloemkwekerijen prachtig en met man en macht zijn ze aan het besproeien.
Toen we aankwamen in Ban Noen Phoem eerst douchen en daarna een massage, de kuit en bilspieren hebben ze even goed nagekeken.
Ook leuk om te zien recycling van oude autobanden worden vuilnisemmers gemaakt.
Verder Beppe op de brommer even poseren, jammer dat ze niet lacht maar dat zal ze zelf ook wel weten.

1. Keimpe en Berdien:
    1 februari 2015
    Zijn net uit kerk en zitten aan een heerlijk bakje koffie. Vrijdagmorgen werden we wakker in een sneeuwwitte sprookjeswereld, dat is wel wat anders dan dat zweterige gedoe van jullie(met alle respect!). Jullie in een weelde van bloemen en wij in de kou. Van de sneeuw is weinig over, bovendien is het ook nog mistig. Dan hebben jullie meer zicht. Geniet ervan!.vr.gr. Keimpe en Berdien