van My Tho naar Tan An

9 februari 2014 - tp. Tân An, Vietnam

Vanmorgen 7 uur op, Henny gelukkig een stuk beter dus we kunnen weer met z'n vieren fietsen, geen grote afstand voor vandaag slechts 33 km. Eerst in My Tho nog even een ontbijt gedaan, daarna de drukte in, al de claxonerende brommers,scooters en auto's, hier hadden we al snel genoeg van, dus landelijke wegen opgezocht.
Dat fietste een stuk plezieriger.
Deels tussen boomgaarden en rijstvelden.
12 uur aangekomen in Tan An een kleine plaats waar het even zoeken was naar een slaapplaats voor de komende nacht, na 15 minuten hotel gevonden, normaal rijden we naar het centrum en kun je de hotels maar uitzoeken.
Hotel heeft weer geen ontbijt, personeel is met vakantie volgens eigenaar.
We hebben bij de foto's ook even een menukaart van de koffie gedaan, 10.000 VND is €0,35.
Ook is te zien hoe de varkens naar de slagerij worden gebracht, op dezelfde manier gaat het ook met kippen.
Verder zagen we een boer zijn kwartel eieren inleveren bij een handelaar, hier werden ze weer gesorteerd.
Morgen laatste fietsdag met Jogchem en Henny naar Saigon, dan zit hun vakantie er al bijna weer op,

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje
Jogchem en Henny

1. Sietse en Baukje:
    9 februari 2014
    Prachtig om zo de reis een beetje mee te beleven,Henny en Jogchem alvast een goede terugreis, en Ale en Jelkje we reizen verder mee met jullie. groetnis Sietse en Baukje.
  2. Jelkje:
    9 februari 2014
    wat in reis en wat in yndrukken al bin jim ek al wol wat went mar altyd wer mooi om te sjen tink ik. Fijn dat Hennie wer mei fytse koe harren reis sit der al hast wer op, alle fjouwer noch in soad goeds en sûnens.

Oant sjen