Kuala Lumpur

28 januari 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanmorgen niet vroeg, eerst ontbijt in guesthouse en dan nogmaals naar de Petronas twin towers, zit een mooi park bij en het was er gisteren heel gezellig.
Vandaag nog gezelliger, iedereen heeft een vrije dag, dus heel druk in het park vele gezinnen hebben een plekje waar ze zitten en eten en vele vele foto's maken.
Het was heet dus in de schaduw in een tuinpavilioen gezeten daar zaten al drie dames ze kwamen uit Indonesië ze willen gelijk met ons op de foto dat kan. Als we om twee uur terug wandelen naar ons buurtje eten we onderweg nog iets en dan een lekkere douche. Als we savonds gaan wandelen komen we in een zeer toeristisch gebied daar is een straat met heel veel eet tenten nu met het Chinees nieuwjaar is het heel druk maar ook heel gezellig.Ook wij gaan weer lekker eten je kunt te kust en te keur Chinees Thais Cambodjaans Vietnamees Moslims etc te veel om op te noemen. Als we terug lopen naar ons hotel komen twee dames ons tegemoet lopen dan hoort Ale dat een van de meiden zegt oooh mijn bh schiet los wij antwoorden of we hem vast moeten maken dit zijn de eerste Nederlanders die we hier ontmoeten.(we hoefden niet te helpen).

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. T.Kooistra:
    28 januari 2017
    Jammer,Ale had graag even geholpen
    Bij Caparis was hij ook altijd bereid om even te helpen
  2. Klaas en Beitske:
    28 januari 2017
    Een goed oud en nieuw toegewenst.
    We genieten van jullie verhalen.
  3. Keimpe en Berdien:
    29 januari 2017
    Aangeboden diensten worden zelden gewaardeerd.
    Zag ik tamme kastanjes voorbijkomen? Iets herkenbaars tussen al dat vreemde eten.
    Happy new year