Dagje Mui Ne (Phan Thiet)

14 januari 2019 - Phan Thiet, Vietnam

Rustig aan vanmorgen we zijn een nachtje extra gebleven is hier goed vertoeven. Na het ontbijt de wandelschoenen aan vandaag geen fiets dag maar een wandeldag. Langs de zee lopen verveelt nooit je hebt telkens wel wat te zien. Ja en je raadt nooit wie we daar tegenkwamen op het strand en even bij zee wou kijken.      ( Zie foto) Mooie schelpen gezocht er liggen zoveel je kunt maar uitzoeken. Onderweg een bakje koffie doen en dan verder we hebben met elkaar twee uur gewandeld. Vanmiddag lekker gegeten en gerelaxt. Een idee van de omgeving, een weg tussen de zee en zandduinen, met aan beide kanten hotels en horeca, een stuk touristisch, maar  ook het oude vissersdorp  is nog volop actief. We hebben een paar foto's genomen van de wel heel simpele vissersbootjes welke nog volop worden  gebruikt.  Daarnaast staan hier ook weer hotels  van vier verdiepingen hoog. Dit stukje staat vooral in de Russische reisgidsen. Er zijn hier dan ook heel veel Russen. Dus de menukaart in het Vietnamees en Russisch, maar we krijgen toch iedere keer weer lekker eten en drinken.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Lieneke:
    14 januari 2019
    een koe op het strand! mooi man
  2. H pilot:
    14 januari 2019
    Mooie foto's en mooi weer en een koe op het strand je kunt van alles beleven geniet er maar van gr veel liefs mem
  3. H pilot:
    14 januari 2019
    Pracmemhtig mooi je kunt van alles beleven een koe op het strand geniet er maar van veel liefs
  4. Haije:
    14 januari 2019
    Geniet van de rust en de mooie omgeving. Prachtig zo te zien.
  5. Jelkje Kloosterman Pilot:
    14 januari 2019
    zo moederziel alleen ?!?! wat een weertje en inderdaad heerlijk langs het strand banjeren.
    Groetnis ut Grunnen