Dagje Langkawi

7 februari 2017 - Langkawi, Maleisië

Vanmorgen niet vroeg eerst een ontbijt deze hebben we genuttigd voor ons huisje .Vandaag willen we een tochtje doen over een stuk van het eiland eerst richting vliegveld dan zien we een bord met Lagoon er opstaan dat doet uitnodigend aan zo op naar de Lagoon.We komen voor een hek deze is op slot even bekijken of er nog een doorgang is, zit wel een gat in het hek, volgens ons kunnen de fietsen daardoorheen.dus fiets optillen en aan de andere zijde aanpakken. Dan staan we aan de andere kant en gaan fietsend de Lagoon verkennen. Als we een eind hebben gefietst zien we een adelaar dan stoppen we en gaan natuurlijk een foto maken. We kunnen bij de Lagoon langs fietsen het is twee km als we terug komen de fietsen weer door de opening en we vervolgen onze tocht. We maken in een klein dorpje een stop voor wat drinken als we zitten zegt Ale kijk de dames van de bediening hebben dezelfde jurken aan op zich niet vreemd maar als er een scooter langs rijd met een mevrouw erop met hetzelfde jurkje en dat herhaald zich nog drie keer hebben wij lol en zeggen aanbieding of koopje of twee halen een betalen. Na de stop vervolgen we onze route en komen door leuke kleine weggetjes weer een mooie vogel en dan komen er wat rijstvelden. Dan komen we aan de achterzijde van het vliegveld uit er zal net een vliegtuig vertrekken dus wat foto's gemaakt. Dan vervolgen we onze tocht weer kleine weggetjes en om een uur stoppen we voor wat eten .Dan zetten we de tomtom op ons hotel en weer over kleine weggetjes worden we naar het huisje geleid.Het wordt smiddags erg warm 32 graden met een hoge luchtvochtigheid dan willen we niet meer in de zon.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje