Dagje Hoian

15 februari 2019 - Hanoi, Vietnam

Vanmorgen een lekker ontbijt in hotel en dan verhuizen, we zitten nu weer in centrum Hanoi in het hotel waar we ook zijn begonnen. Dit hotel heeft prima 6 weken op onze koffers gepast. Dan moeten we nog proberen de fietsen te verkopen. We hebben al twee dagen een bericht op de fiets van for sale, en ook in het Khmer ( Vietnamees). Paar keer reactie gehad maar lukte steeds niet. Bij dit hotel aangekomen gelijk veel actie, maar natuurlijk veel te duur. Dan valt een groep kopers af en blijven de serieuze over. Drie uur na aankomst bij het hotel zijn de fietsen verkocht een zorg minder want we hebben nog maar twee dagen. We hadden ondertussen wel het hotel verlaten om een hapje te eten en nog wat inkopen te doen. De souvenirs winkels vragen natuurlijk de hoofdprijs maar dat willen wij niet geven dan begin je te bieden dan zij dan wij en als we het niet eens worden loop je weg en dan is het bingo dan roepen ze je terug madaaam en geven geluk (is een beetje een sport). De fietsen verkocht dus kunnen we weer de straat op we gaan naar het park daar is altijd wel iets wat opvalt. We gaan natuurlijk foto's maken wat dat hebben we vandaag nog niet veel gedaan. En we komen ook weer een paar bruidsparen tegen en dat is wel toeval. Onderweg een biertje drinken op het terras wat eten onderweg en dan is het inmiddels donker er is markt dus daar gaan we ook nog even kijken. Je raakt niet uitgekeken maar je wordt wel moe dus terug naar het hotel.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.