Chinese markt Saigon

26 februari 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Minder te vertellen dan wanneer we aan het fietsen zijn, vandaag naar de Chinese wijk in Saigon geweest, met daarin de Chinese markt.
10 voetbalvelden, twee hoog anders niks dan winkels, en bijna allemaal groothandel, je kan en mag er omlopen,maar kopen gaat veel in grote aantallen, elk winkeltje is ongeveer 4x4 meter, er werken 3 tot 5 man en allemaal druk met uitpakken en weer inpakken.
We hebben een foto van een winkeltje maar er staan nog 15 met dezelfde handel ernaast en allemaal hebben ze het druk.
De handel wordt aangevoerd en afgevoerd per scouter,prachtig om te zien wat daar allemaal op kan, voor de mooiste plaatjes ben je vaak net te laat met je fototoestel.

Gr en liefs Ale Jelkje

1. Douwe en Renie:
    Hallo Ale en Jelkje,
    Hier zijn wij ook geweest, de buitenkantring is voor de particulieren en de binnenkant is voor de handelaren. Prachtig om te zien!
  2. Sietse en Baukje:
    26 februari 2014
    Bedankt voor de felicitatie, dat jullie er aan hebben gedacht daar in Saigon.
    Er is daar genoeg te koop zo te zien.
    Jullie verder nog een paar mooie dagen en verder een goede reis.
    Liefs groetjes en tot ziens. Sietse en Baukje.
  3. Henny:
    26 februari 2014
    Nog een paar dagen genieten van de heerlijke temperatuur, geniet van jullie laatste vakantiedagen, vast ook heel veel zin om over een paar dagen weer naar huis te gaan.
    Leafs fan us.