chau doc

4 februari 2014 - Châu Đốc, Vietnam

Vandaag een vrijedag wel vroeg op voor een goed Vietnamees ontbijt noedelsoep en brood het smaakte weer heerlijk en de mensen vinden het super als je hun tentje uitzoekt voor het ontbijt dan gaan we om een goede koffie deze is zo heerlijk van smaak warm of koud beide keren goed. Dan op de fiets naar het centrum en een boottocht over de Mekong gemaakt onderweg aangelegd bij een kleine gemeenschap waar ze sjaals weven een verscheidenheid aan kleuren in een oud uitziend hok het water is daar wel twee meter hoog gekomen te staan de meeste huizen staan dan ook op palen terug van de vaartocht een markt bezocht wat een groente en fruit bekende soorten zijn ananas cocos mandarijn kaki banaan dan zijn er wel twintig onbekende soorten we hebben een paar gekocht ,ook veel vis ligt op de markt bijna alles is gemarineerd in kruiden en olie of zon gedroogd na de markt terug naar het hotel elk ons weg gegaan ale en ik op een terras gezeten gewandeld boek lezen gegeten dus een goede rust dag gehad VR gr jogchem ,Henny, ale, jelkje

1. THEUN EN JELLIE:
    4 februari 2014
    ik heb jullie banden zien plakken, komt hennie zeker bekend voor veel plezier theun /jellie