Aankomst Bangkok

22 januari 2016 - Bangkok, Thailand

Donderdagmorgen (Nederlandse tijd) om 10 uur door Rinse en Evert-Jelger naar de trein gebracht in Buitenpost. De reis ging heel voorspoedig Buitenpost- Schiphol daarna Schiphol-Bangkok.
In Bangkok even weer wennen 35 graden!
Daarna van vliegveld Bangkok naar het hotel, eerste stukje met de metro en daarna even een taxi.
Hier wordt het al moeilijker. Vijf maal een taxi aangehouden en
adres laten zien van hotel de chauffeur bekijkt het briefje van alle kanten en dan , no sir.
Ze kunnen geen Engels, de zesde chauffeur zag een tel nummer staan en gaf aan OK.
Onder het rijden probeert hij te bellen, maar naar een fax nummer.
Wij konden hem hierin verbeteren en na 15 min staan we bij het hotel.
Half een (Thailand tijd) bij hotel aangekomen, even onder de douche en dan de stad in.Een lekker Thais noodelsoepje genuttigd daar knapt een mens van op.Nu zitten we even bij het zwembad???? .het is op de tiende verdieping dus een mooi gezicht over de stad.
Morgen gaan we jullie meer vertellen oant moarn groeten en liefs Ale en Jelkje

1. Tineke:
    22 januari 2016
    Wat een oergong qua temperatuur en kultuur! Moai dat jim goed oankaem binne.
  2. Albert en Barbera:
    22 januari 2016
    Geniet van jullie welverdiende vakantie !
  3. Rona:
    22 januari 2016
    Wat leuk om te lezen en te zien hoe jullie "avontuur" gestart is, I'm waiting for the next updates;-)
  4. Hettie Roorda:
    22 januari 2016
    Leuk om te horen heittie me memmie! Geniet er maar van! dikke tut fon us!
  5. Feike en José:
    22 januari 2016
    Wat moet dat heerlijk zijn. Na zo'n lange reis een verfrissende plons in zo'n heerlijk zwembad op grote hoogte. Maar lekker genieten daar!