van Thung Saliam naar Si Satchanalai

12 februari 2015 - Si Satchanalai, Thailand

Gisteravond nog mooie foto's gemaakt van de ondergaande zon achter de berg.
Vanmorgen om zeven uur aan ontbijt, zie foto heerlijk op een bananenblad geserveerd.
Daarna zaten we om half acht op de fiets, tot nu toe hadden we weinig rijstvelden gezien of de rijst was reeds geoogst, maar vandaag zaten we bijna de hele dag in de rijstvelden.
Vanmorgen hadden we nog maar vier kilometer gefietst toen kwam de 1000km op de teller.
Daarna kwamen we langs een school, we hoorden mooie disco muziek, de leerlingen stonden allemaal te dansen, we vroegen aan een marktkoopvrouw of dit vaker gebeurde ze zei: Every morning excersice is good, mooi begin van de dag.
Vanmiddag tempel ruïne bezocht, we konden over het terrein fietsen zo groot was het en dan stond er ook nog een gedeelte buiten de muren, dus enkele hectares volgebouwd met tempels enkele duizenden jaren terug.
Daarna wilden we koffie drinken, het bord stond bij de weg COFFEE echter bij aankomst solly no koffie mayby tomollow, dus dan maar cola.
De laatste foto is van ons huisje voor deze nacht.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    12 februari 2015
    Wat hebben jullie weer een prachtig onderkomen voor de nacht gevonden, ziet er gezellig uit! De eerst 1000 kilometer zit er op dus, jullie zijn nu ongeveer 3 weken onderweg, ben benieuwd of jullie er nog 1000 bijtrappen!
    Veel plezier nog, leafs ut feanwalden
  2. Keimpe en Berdien:
    12 februari 2015
    Mijn ontbijt ziet er heel anders uit:een panne mei brij.Ook de zonsondergang doet het hier minder nl. helemaal niet. Het is hier al een paar dagen grijs.(geen 50 tinten grijs!). Jullie hebben volgens mij de reis van jullie leven, ook al trappen jullie je soms een ongeluk. Op naar de volgende 1000!
  3. H pilot:
    vr gr jim memke