Van Sri Rusa naar Seremban

22 januari 2017 - Seremban, Maleisië

Vanmorgen hoeven we niet snel, de plannen zijn om ongeveer 20 km te fietsen naar Port Dickson, echter fietsen we per ongeluk ons hotel voorbij en vonden we het allebei te vroeg om te stoppen, dan gaan we door naar Seremban. Na Port Dickson veranderde de vlakke weg in heuvelachtig maar wel mooi door de bossen. En langs plantages .Vandaag voor de tweede keer apen gezien, waren op de brug voor ons, maar toen we stopten maakten ze zich uit de voeten.Je hoort ze nog wel in de bomen maar ziet ze bijna niet meer. Wanneer we in Seremban aankomen hebben we 59 km op de dagteller en de totaalteller staat op 456 km. Een half uur nadat we aankwamen in Seremban hoosde het van de regen en een half uur later is het weer droog en een uur later zijn de straten ook weer droog, maar wel net op tijd binnen dus. Bijna elke dag hebben we wel regen gehad, meestal op de namiddag, we zijn tot nu toe nog niet natgeregend. Aangekomen douchen, hapje eten ( was nog weinig ingegaan vandaag) maar onderweg wel veel gedronken, en we hadden wat fruit gekocht, meloen en annanas, bij een tentje aan de weg de eigenaar vond het wel leuk dat we bij hem iets kochten vroeg of hij een foto van ons mocht maken dat mocht natuurlijk .We schatten dat we elke dag wel twee liter water drinken. In de namiddag beide een heerlijke massage gehad en hebben we in een karaoke bar een biertje gedronken. Vanavond in een sushi restaurant gegeten, overheerlijk, er gaat een lopende band bij de tafels langs met allemaal lekkere hapjes en je mag er gewoon afpakken, hun systeem, lege pannetjes bewaren en ze weten wat je hebt gegeten.